מחזקים את שיתוף הפעולה: שר החוץ נפגש עם מקבילו ההודי

שלמה ריזל No Comments on מחזקים את שיתוף הפעולה: שר החוץ נפגש עם מקבילו ההודי

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ של הודו ודן עימו בחיבור תחבורתי בין הודו לישראל ובחיזוק הקשר הין המדינות בהוספת טיסות ישירות, המשך שיתופי פעולה בחקלאות ובניהול מים והרחבת שיתופי הפעולה בתחום האינטליגנציה המלאכותית והגנת הסייבר

צילום: רונן חורש - משרד החוץ לע״מ/שלומי אמסלם לע״מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ של הודו, סוברמאניאם ג׳יישנקר, במעון ההארחה הרשמי ״היידראבאד האוס״ בניו דלהי.

השרים דנו בדרכים לחזק את הקשרים האסטרטגיים בין המדינות בין היתר על ידי הוספת טיסות ישירות בין ישראל להודו, הקלה בהנפקת הויזות לאזרחי המדינות ובהרחבת הפעילות הכלכלית המבוססת על שיתופי הפעולה בתחומי המים והחקלאות, גם לתחומי האינטליגנציה המלאכותית (AI) והגנת הסייבר.

שרי החוץ חתמו על שורה של הסכמים בין המדינות בהם הסכמים שיאפשרו הבאת 34 אלף עובדים מהודו לתחום הבנייה בישראל ועוד 8,000 עובדים מתחום הסיעוד. תוספת העובדים מהודו צפויה לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה ותסייע לאלפי משפחות הממתינות לעובדי סיעוד בישראל.

שר החוץ אלי כהן: "השותפות האסטרטגית בין ישראל להודו מחזקת את ישראל ומסייעת ליציבות במזרח התיכון. להודו יכול להיות תפקיד משמעותי בהרחבת הסכמי אברהם וקידום פרוייקטים אזוריים עם מדינות ומדינות שעדיין אין להם יחסים עם ישראל. החיבור הזה מקצר את הדרך בין אסיה לאירופה והופך את ישראל להאב מסחרי, טכנולוגי ותחבורתי בשינוי נתיבי הסחר במזרח התיכון.

"העובדים מהודו בתחומי הבנייה והסיעוד יסיעו בהתמודדות עם יוקר המחיה בישראל ויתנו מענה למאות משפחות בארץ המחכות לעובדי סיעוד".



0 תגובות